Lördag är det

Vörtlimpa med leverpastej och gurka på, tillsammans med kaffe. Min frukost. Tror det blir en pepparkaka också. Ring så spelar vi på radion. Alltså är det lördag idag. Jag tycker man blir lite dagvill med så mycket helgdagar.
 
Var in på livearena för att kolla om Oscars lag spelar. Tyvärr är det inte nån som uppdaterar den sidan, så man får inte veta vilka som spelar. Och när. Det är samma sak med Saiks hemsida. Där finns ingen uppdatering vad gäller juniorer och ungdomslagen. Inte ens att dom har en tabell så man vet hur lagen ligger till i serien. Det enda jag vet är att dom är vidare. På grund av resultatet.
 
Klockan tretton ska jag tvätta. Samtidigt sätter Tour de ski igång med damernas 2,5 km.  Och sen är det herrarnas tur. Håller tummarna för Emil Jönsson som är med för första gången i den tävlingen. Annars brukar han bara sprinta, vilket han är världsbäst på. Sen i kväll ser jag Downton Abbey julspecial.
 
Ska kolla med Isabel om hon kan köpa potatis och ägg till mig. Apelsiner vill jag helst också ha. Kan hon inte, får jag fara i morgon och handla. Det ska ju bli snöväder i morgon och vill helst inte ut då. Men nöden har ingen lag sägs det ju.
 
Nu ska ni ha en bra dag. Naturligtvis vann Saik igår över Rögle. Tummen upp för dessa fina killar. Det kallar jag en bra dag. Hej då! 
                                                                
 
                                                                   
 
 
                                                     
 
 
                                                        
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0