Fredag morgon

 
Idag -15 grader och det räcker nu med kyla. Vaknade vid fyratiden med värk i tårna. Men höll mig kvar i sängen till 5.30 då jag inte stod ut längre. Upp och tog några värktabletter, gjorde kaffe och satte mig vid datorn. Läste om SAIK på Norran och deras vinst igår över Luleå med 3-0. Gläder en gammal dams hjärta.
 
Idag tvättdag som börjar klockan tio. Har inte så mycket tvätt men tvättar ändå så det inte blir mycket. Men först ska jag duscha och idag är det omläggning av tår. Hoppas Åsa kan ta ett blodvärde också så jag får veta om jag har blodbrist och det är därför jag är så trött. Kan somna sittande i den obekväma stol jag har, bara så där.
 
Alec ska visst komma hit medan Isabel ska träffa en kompis på stan ikväll. Då får han hjälpa mig vara vaken. Åtminstone under tiden jag ser "På spåret". Sen får vi väl knoppa in i min säng i väntan på att Isabel kommer. Hon ska också sova här. Hade tänkt fara och handla idag på eftermiddagen men får skjuta på det till kanske i morgon.
 
Annars händer det väl inte så mycket för mig idag. Matte kommer väl på lunch efter sitt besök på Sunderbyn. Köttfärssåsen är klar i kylen. Den ska bara redas och så ska pastan kokas och sallad göras.
 
                                  
Ha det nu så bra  mina vänner denna fredag. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0