Lilyhammer

Idag kan det nog bli sommarens varmaste dag här i Luleå. Härligt! Men det är inte härligt för mig med denna värk i ryggen. Vänster sida, ungefär där man har njurarna, värker det. Har provat dom starkare värktabletterna, men inte blir det mycket bättre. Inte är det roligt. Men solen skiner.
 
Plura har gift sig läser jag i AB. Tänk att det finns nån som vill ha den gubben. Ja inte har jag nåt emot Plura, men i alla fall. Och tjejen ser inte så tokig ut. Hoppas dom blir lyckliga!
 
Ska försöka sitta ute en stund idag. Känner på mig att det snart är slut på utesittande. Tar med mig boken eller stickningen ut.
 
Såg den nya serien på ettan igår kväll, "Lilyhammer". Riktigt rolig var den. Så jag kommer att fortsätta se den. Och så är det ingen reklam heller, som bryter mitt i handlingen.
 
                                     
 
Serien ska föreställa, att handlingen utspelar sig i Norge. Kanske därför den är så rolig.
 
Nu ska jag försöka göra nåt annat, om jag nu kan röra mig. Ska ringa Isabel och kolla om hon kan köpa halstabletter till mig idag. Jag har en torr hals idag. Hoppas ni har det bra. Höres! Hej då!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0