En deppig käring

Ännu en solig morgon. Är det nu sommaren kommer, eller? I Piteå har dom stängt Norrstrandsbadet.( ? )Men dom är ju från Piiit.
 
Har fortfarande ont i ryggen och går på starka värktabletter, fastän det inte märks att jag tar dom. Så less jag är på alla sjukdomar. Va fan!
 
Ikväll är det bara skit på TV, så vad gör man då? Spelar mahjong kanske. Ni skulle se hur tomt det är i min kyl. Kanske dags att fylla på. Men jag vet inte om jag klarar av att handla med min rygg. Plockar nog fram ett torskpaket ut frysen till middag, Kokt eller stekt fisk?
 
Märks den deppiga tonen idag? Jag känner mig nere kroppsligt. Men det är bara att bita ihop och komma igen. Att resa sig igen. Hur skulle det vara med ett skratt.
 
Jocke ringde igår från Skara. Han skulle till Malmö några dagar och sen tillbaka till Skara. Han berättade hur bra det gick för Tova i fotbollen. Försökte ringa henne, men fick bara en konstig signal.
 
Nu tror jag att jag lägger ner för idag. Hoppas ni mår bättre. Hej då!
 
                             
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0