Det börjar mörkna

Solen skiner nu men det ska bli molnigt under lunchtid, för att solen senare på dagen återvänder. Nu gäller det Luleå och övriga landet har jag ingen aning om. Det har visst varit kyligt i natt och det känns som att sommaren är över. Sommaren som aldrig kom. Det mörknar mer och mer på kvällarna.
 
Inga medaljer i OS igår. Kanotisterna gick det inte så bra för, men svenskarna spelade en bra handbollsmatch mot Danmark. Det gör att dom är i semifinal och möter Ungern i nästa match. Spjutkastaren Kim Amb gick inte till final. Idag blir det höjdhopp med två svenska damer, Emma och Ebba. Håller tummarna för dom. Sen blir det en spännande final på herrarnas 200 meter.
 
Klockan 13 tvättar jag, hur jag nu ska hinna det mellan OS-händelserna. Matte sover på min soffa. Han börjar jobba klockan 12 tror jag. Igår eftermiddag började jag sticka på ett par raggsockor. Har nästan stickat färdigt resåren på första sockan. Här går det undan (!). Men nog känner jag att det är ovant nu att sticka. Men det kan nog bli några julklappar i år.
 
I PT kan man läsa att Lule Hockey spöade Asplöven i hockey igår. Jasså! Vad säger det då.
 
Nu väntar duschen på mig innan OS börjar. Ha en bra dag och hej då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0