Sjuk

Nu är jag sjuk. Tack Alec för smittan. När jag var på Ica Maxi igår fick jag världens huvudvärk och sen satte hostan igång på högvarv. Bara hem och inta sängläge. Pallrade mig upp vid åttatiden för att se Lewis. Men jag har inget minne av handlingen. Vem var mördaren? Stor idé att se programmet. Sen har jag haft en orolig natt. Alec och Isabel har sovit här. Blir nog ingen tvättning idag, fastän jag behöver tvätta underkläder. Får skicka Isabel och ändra tid.

Jag skriver inget mer idag. Orkar inte. Ha en bra dag, ni friska! Hej då!





Kommentarer
Postat av: Margareta Bäcklin

Oj då Jane, inte roligt med förkylning.Där kommer nackdelen med att ha barnbarn,de små liven har "starka" baciller. Krya på dej!

2012-04-01 @ 13:47:02
Postat av: Åsa

Hoppas att du piggar på dig, det bästa mot förkylningar är vila och varm dryck, skönt att bädda ner sig framför ´tv:n det brukar jag också göra om jag är dålig, man sover så gott då. Annars så har vi fått ett riktigt bakslag på vädret, snö och hagelskurar om vartannat.....men det är ju april, så vad annat att vänta? Kryapådig hälsning

2012-04-01 @ 18:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0