En solig dag, äntligen!

Idag är det härligt väder ännu, om än lite kallt, 8 grader. Men det är frost på flera håll i landet, enligt "Ring så spelar vi". Men man får vara glad att solen finns kvar på himlen. Det var ju en tid sen jag såg den längre stunder. Kanske man tar en promenad  sen. Men först ska jag lösa melodikrysset.

Jag har inte planerat nåt för denna dag. Men ska väl vara ute lite när vädret bjuder in till detta. Kanske det blir lite stickning också. Om andan faller på. Jag ser ju inte TV-programmet Idol, men såg i PT att en kille från Älvsbyn och två från Piteå gått vidare. Där ser man. Men dom ska väl tävla om slavkontrakten innan dom blir kända.

Matte var förbi sent igår kväll. Men han bara kom och fick nästan direkt en körning, så den titten blev inte långvarig. Jag slöade framför TV hela kvällen. Och sen blev det sängen.

Ingenting har jag att framföra i denna dag. Allt går sin gilla gång. Hoppas ni har det bra i alla fall. Ta vara på solen. Hej då!


                

                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0