Jag tänker och tänker

Idag +3 och solen tittar fram. Borde glädja mig, men så är det inte. En i min familj har det jobbigt och det blir jobbigt för mig också. Känner vanmakt då jag inte kan göra nånting. Får tänka ut nåt idag.

Jag har missat att elitserien har uppehåll pga Karjalacup. Jag visste inte det, men nu vet jag. Då får vi komma tillbaka efter uppehållet med nya tag.

Matte ligger på min soffa ännu en natt. Vad ska jag då laga till lunch och middag. Har tagit fram bacon som man kan använda till allt. Nån gratäng kanske till lunch. Till middag gör jag nog pytt. Har ju rester som jag kan använda.

Nu ska jag spela mahjong och se om min hjärna kan tänka ut nånting jag kan göra för min familjemedlem. Har lite svårt för att skriva nu. Dåligt med koncentrationen.

Ha det nu bra alla så hörs vi. Hej då!

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0