Vadå slappa?

Ännu en måndag och solen skiner. -9 grader men det kanske blir varmare. Matte jobbar så jag har en slappardag. Det blir nog att sticka förstås, har halva ärmen kvar på Freyas tröja. Sen efter montering kan jag börja med Eddas. Här går det undan kan tyckas, men jag är inte så snabb av mig. När jag stickar samtidigt som jag ser på TV blir det ofta fel som jag måste göra om. Det tar ju sin lilla tid men gör inget.

Ser nu att jag ska tvätta klockan 13 idag. Så var det med den slappardagen. Ja, ja inget att göra åt. Samtidigt bra att jag inte blir störd av matlagning då. Måste också handla för veckans mat.

Törs man skriva att SAIK vann igår. Så nu är det 2-2 i matcher. Nästa match är i morgon i Skellefteå. Alla tre matcherna har gått till förlängning. SAIK spelar offensivt och Luleå deffensivt och då blir det ofta så, att det blir lite mål gjorda. Så tror jag i alla fall. Fbk vann över AIK i går, så nu är Fbk klara för final. Hoppas dom är bättre på att åka skridskor då, så dom inte ramlar så mycket. 

Nu är jag på andra plats för en tvåa med kokvrå på Björkskatan. Det verkar trögt på lägenhetsfronten. Ska jag får denna lägenhet vill jag ju veta detta före den första. Ska ju i så fall säga upp lägenheten jag bor i. Hoppas kan jag i alla fall göra.Jag har ju bara två tummar, jag håller en för SAIK och en för lägenheten.

Vet inte om jag ser nåt på TV ikväll. Har inte hittat nåt som passar mig. Men det ger sig väl. Nu ska jag i alla fall in i duschen. Jag önskar er alla en bra dag. Hej då!

                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0