En bra dag

-5 grader och solen skiner. Idag ska jag till fk och hoppas att det är veckans öppetdag. Ska också hämta min jacka på Ica. Det är väl för kallt för att börja använda den nu, men vill vara ute i god tid. Har också ringt till Sunderby sjukhus och bett dom ändra tid för Mattes besök där. Matte ser jag inte förrän fredag lunch. Men jag ska handla lite mat som jag ska laga i helgen. Blev så sugen på kålpudding, så det kan bli det bl a.

15,45 idag åker dom sprint i Stockholm. Det måste jag se förstås. Sen ikväll ser jag den nya serien på fyran. "Blue blood" menar jag. Jag tyckte den verkade bra.  Annars kommer dagen att bli som alla andra utom det att jag bara äter rester. Ingen matlagning alltså. Åt en stadig frukost, så jag behöver inte äta lunch, utan hoppar till middagen direkt. Då blir det köttfärssås och spagetti. 

Sen blir det läsning tror jag. Boken verkar bra.Men det tar lite tid innan man kommer in i handlingen. Det är så mycket nytt folk som man ska lära känna först.

På lägenhetsfronten har inget nytt hänt. Får se om det händer nåt under dagen. Trögt verkar det.

Nu tror jag att jag tar mig en dusch. Har då inget mer att skriva om. Ha det så bra. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0