En händelsefattig dag

Regnet det bara öser ner. Kommer ni ihåg den låten? Ja, idag passar det in. Det blir till att ta färdtjänst till banken, tror jag. Inget Emmerdale idag, dom har väl semester. Men Matte kommer på mat idag. Soppa till lunch vet jag, till middag har jag lämnat öppet för jag har inget förslag ännu.

Såg mitt favoprogram igår och dessutom en film med bl a Robert De Niro, "I skuggan av Bronx". En bra film med handling om maffian på femtio- och sextiotalet. Jag har sett den förut men tycker den är sevärd.

Annars kommer väl dagen flyta på som vanligt. Det kommer tre dagar utan matlagning då Matte jobbar. På fredag går han på semester. Skönt för han att få vila upp sig och ha det bra.

I morgon är det meningen att Isabel ska komma hit. Tur det, för mina fötter riktigt skriker att dom vill bli omskötta. Härligt för dom om det infrias.

Ja då har jag inget mer att skriva om. Önskar er en bra dag. Hej då!

                              
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0