Sista bloggen från Älvsbyn

Det blir en snabb blogg idag. Klockan tio ska jag börja tvätta det sista, som t ex gardiner, och innan dess ska jag hinna duscha. Ska sen också ringa pensionsmyndigheten och be om blanketten för höjd hyra. Till lunch blir det räksoppa och räkorna är framplockade ur frysen. Sen efter lunch ska jag rengöra golvbrunnen i duschen och fara till affären. Så jag har fullt program denna dag. Och i morgon smäller det. Känner en mindre stress. Ska också frosta av frysen och stänga av den.

Såg i PT att Chicago har varit på Pite havsbad. Undrar om dom blivit nåt äldre sen jag såg dom i Spanien på sjuttiotalet. En del verkar ju behålla sitt utseende fastän dom åldras. Kan tänka mig att dom framförde samma låtar som då.

Det är växlande molnighet idag. Bara det inte är så varmt i morgon, så är jag nöjd. I morgon blir det ingen blogg från mig. Så detta är det sista från Älvsbyn. Nästa blogg kommer från Luleå. Ha det så bra govänner. Önska mig lycka till med flytten. Hå, hå ja, ja! Hej då!
                                        Mina drömmars barndom!

Kommentarer
Postat av: Margareta Bäcklin

Ja då!

Önskar dej all välgång med flytten.

2011-06-28 @ 08:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0