Lite småkallt

God morgon mina vänner. En solig men lite kylig måndag morgon. Har inte så mycket att packa upp. Grejer som ska vara i städskåpet är kvar i kartongen och sen ska tavlor upp på väggarna. Gardiner ska upp i sovrum och kök. Sen ska det väl vara klart. Tror jag. Och det med tavlor och gardiner blir när Isabel har tid.

Är i alla fall nöjd med mitt nya boende. Har kollat in omgivningen där huset står och är glad för att det är rent och snyggt. Saknar inte glashögar, fimp och snuslämningar. Sen är det nästan avgasfritt. Bara possitiva grejer än så länge. Sen får vi se om det är bestående.

Skulle bara önska att mina leder var mindre märkbara. Det värker som bara den i flera leder, värst är det i axlar och fötter. Bara att bita ihop och lossas att det regnar. Tur att jag kan sova i alla fall.

Får se om det dyker upp nån gubbe idag från Lulebo och som ska kolla golvbrunnen och kranarna. I alla fall ska jag göra frukost nu i min ensamhet. Brödrosten funkar ju inte så det blir väl två torra mackor och en mugg kaffe. Innan helgen ska jag handla så jag har mat nästa vecka när Isabel och Alec far till Pierre i Gävle, på semester en vecka. 

Idag ska jag bara njuta av livet. Gör det ni också. Vi hörs så hej då! 
                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0