Håhå jaja!

-15 idag. Jag ska ju inte ut nåt. Blir skidorna framför TV-n nästan hel dan. Avbrott för mat och disk. Har nyss löst melodikrysset, som var ovanligt lätt idag. Men vinsten får jag nog vänta på. Ingen vinst på postkodlotteriet heller. Man vill väl vinna för mycket förstår jag.

Igår kunde jag inte låta bli att sticka nåt. Började på en annan mössa eller ska jag säga hatt. Kanske nåt mitt i  mellan. Blir också restgarner och har börjat med rött på rundsticka. Man kan ju sticka och se på TV samtidigt. Man kan inte måla och se på TV. Därför stickar jag denna helg.

Ska kanske se "Stjärnorna på slottet" ikväll. Eventuellt också "Låt den rätte komma in". Har inte bestämt ännu. Men det är då det. Nästan hela dan är ju kvar. Har snöat kan jag se. När jag gick till Ica igår var det jobbigt med rollatorn. Gathörnet mot Ica är en jättestor snöhög, så övergångstället har mer eller mindre försvunnit.

Ringde reumatologen igår och det blir ingen spruta på torsdag. Johanna Sundbaum, min reumatolog ska ringa mig på tisdag och då får vi besluta hur jag ska gå vidare med sprutorna. Men frågan är väl vad jag ska göra om jag inte ska sprutas. Har ju provat flera mediciner som inte hjälper. Ja det är ju inte bara ett problem.

Men nu ska jag duscha och skita i problem just idag. Man kan säga att jag sköljer av mig problemen. Hoppas ni får en bra dag. Håll en tumme för SAIK idag!

Alec kramar Mårten.     Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0