I dag kommer Alec

Nu är vi nere i -22 grader igen. Men vad gör det. SAIK vann igår över Lule, med 2-0. Måste kännas kymigt för alla Lules fans. För mig känns det som om SAIK var hatade mest av dessa fans. På den tiden då Micke Rehnberg gick från Lule till SAIK blev det riktigt hatiskt. Micke blev mordhotad så det var allvarligt. Synd att det ska bli så.

Idag kommer Isabel på förmiddagen så jag ska inte skriva så mycket. Ska snart förbereda lunchen så jag slipper laga mat när dom kommer. Gör en pastarätt i ugnen, bestående av makaroner, korv, paprika och äggstanning (det som blev kvar av grönsakssoppan+ägg). Till detta en sallad och hårt bröd.

Såg TV igår kväll och det är otroligt så mycket skit som visas på TV. Jag är gode less mina kanaler nu och framförallt när munnarna på TV inte följer med ljudet(viklet händer ofta). I kväll ska jag i alla fall se Midsomermorden.

Det var allt för idag mina vänner. Ha det så bra och hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0