Svag nordvästlig vind

-18 idag. En dag som alla andra. Igår sken solen så vackert. Man märker nu att dagarna blir längre. Jag tycker det känns bra. Har ätit frukost, om man nu kan kalla det för frukost. En limpmacka med rökt skinka och en mugg kaffe.

Igår såg jag en dokumentär klockan 22 på ettan. "Dear Zachary". Det var så sorgligt så tårarna bara rann. Om ni inte såg den så går det att se reprisen eller kolla på play. I kväll blir det väl att jag ser "Borgen" och "The pacific" på ettan. Men innan dess ska jag väl slå ett öga på det alpina VM:et.

Stickade klart Isabels sockor igår. Så nu är jag utan stickning igen.. Däremot har jag en ny bok. Köpte en pocket av Viveca Sten, "I grunden utan skuld". En deckare som utspelar sig på Sandhamn. Jag har bara börjat på den, men den verkar vara bra. Synd bara att jag blir så trött när jag ligger och läser. Men jag vill i alla fall ligga när jag läser. Kroppen tycker det är härligt. Och vad gör det om jag somnar?

Ska försöka ta mig ut idag efter lunch. Lunchen består av köttbullar och potatis. Rester förstås. Matte jobbar idag också. Jag ska snart ringa reumatologen. Sen ska jag in på Lulebos hemsida och kolla. Jag köar ju på en tvåa med hiss där på Björkskatan. I morgon får jag veta om jag får den. Men jag är ju inte först i kön. Vet inte hur man kan bli först.

Nu är det den gamla vanliga duschen som väntar. Sen sätter jag min i telefon. Vi får väl höras i morgon igen. 
                                                 Hej då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0