Kryss, skidor och tvätt

Idag bara -7 grader.  Man tror inte det är sant. Igår när jag var till Ica behövde jag inte ha vantar på mig. Ovanligt var det. Men skönt. Uppvaktad blev jag, fastän jag inte hade annonserat. Men det var första gången i mitt liv som jag inte hade tårta. Det gick bra utan, kan jag garantera.

På kvällen blev det TV tittande för min del. Och detsamma blir det väl ikväll. Samma visa om och om igen. Matte är ledig idag efter att ha jobbat natt. Jag gör sparrissoppa till lunch och till middag chili (min favorit för tillfället).

Nu kommer Birgit och vi ska lösa melodikrysset. Därför slutar min blogg här. Ha en bra lördag. Glöm inte skidorna klockan 11 på ettan. Själv ska jag tvätta klockan 13. Hej då!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0