Fortfarande kallt

Så var det måndag igen. -27 just nu. Matte jobbar igen men kommer på middag. Vad jag ska göra idag, har jag inte bestämt än. Men det ger sig nog var efter dagen går. Har inte ätit frukost än, men har startat ugnen för jag tänkte göra några varma mackor som jag äter till frukost-lunch. Bra va! Jag har en bit av en gammal franska som jag sätter korv, tomat och riven ost på. Så var det gjort. Ser sen "Emmerdale". Tänkte också gå en tur till Kupan. Bara för att kolla om dom har nåt av intresse.

Ikväll är det väl inte så mycket för mig att se på TV. Jag ska se den där engelska deckaren som dom visade igår, det är ju repris i kväll. Men jag har kvar att läsa i boken. I morgon och på onsdag är det marknad här. Går väl en sväng då och ser vad dom har. Måste ändå på Ica. 

Nu ska jag in i duschen och sen börja med mackorna. Ha det så bra. Hej då! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0