Tom kyl

Idag har vi -30 grader. Man undrar när kylan ska ge sig. Och idag måste jag gå ut hur kallt det än är. I morgon kommer Matte och äter och jag har tomt i kylen och snart i frysen också. Måste bunkra lite, jag säger lite, för på fredag är det löning och jag ska storhandla då. 

Har kollat min post (Mail) och bl a svarat på en enkät om hårvård. Jag har ju några såna saker att göra, för att försöka tjäna lite extra. Men än har jag inte tjänat så mycket. Jag har ju tid att lägga ner på enkäter. Efter bloggandet ska jag städa. Det är ju inte "Emmerdale" idag p g a alpina VM. Så då städar jag istället. Sen blir det affären. Hua!!!!

Igår kväll såg jag "Veckans brott". Det är hemskt att inte alla mördare åker fast. Dessa personer måste ju vara utan samvete. Hur kan man leva vidare med ett sånt brott på sitt samvete. För mig är det oförstående. Efter det programet var det en dokumentär om barn som sökte sina fäder. Det var barn som hade spermiedonatorer som fäder. Intressant var det när man förstår hur viktigt det är för barn att veta sin härkomst. 

Igår spöade SAIK HV71. Härligt att det går så bra för killarna i SAIK.  Hoppas det går så bra i fortsättning också.
Ikväll ser jag "Borgen" och "The pacific" som vanligt. Ska väl också läsa en stund ikväll, om mord och bråd död på Sandhamn.

Jag hör av mig imorgon hur kallt det kändes när jag var på Ica. Jag drar mig för promenaden men den är oundviklig. Vi hörs, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0