Dan före dan

Idag är det 3 varmgrader här på Hagelvägen. Hoppas det blir lite kallare, för snön är så vacker där den ligger. Och jag vill inte att den försvinner nu. Har mejlat till Isabel så hon inte glömmer att gå in och köpa Mattes julklapp idag. Vilken katastrof om han inte får sin klapp från mamma. Med tanke på allt han ger mig.

Vill visa en bild på Hedvig. Hon har fått åtta valpar nyss, Helt otroligt att en sån liten hund får så många valpar.

I alla fall mår valparna bra enligt Hedvigs matte. Hörs vara en exemplarisk mor för sina små. Grattis till de berörda.

Jag sliter på med mitt häxspel. Jag måste säga att jag är urusel på att spela detta. Men det är ändå roligt och jag försöker med hjärtats lust att slå rekorden. Då är jag bättre på att spela mahjong.

Idag ska jag tvätta, dammsuga och vaska. Ska ut i förrådet och hämta lite julpynt och hoppas att jag får upp detta. Ingen julgran blir det. Jag köper ingen och jag vet inte var jag skulle få plats med den. Har ett paket för avhämtning, med min väska och lite födelsedagspresenter. Kul med en ny väska. Som också passar till min vinröda jacka.

Ja då ska jag väl göra mig klar för allt jag ska göra idag. Börjar med att sortera tvätten.  Hoppas ni har det bra! Vi hörs i morgon bitti! Hej då!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Önskar dig en God Jul uppe i Lule!

2011-12-23 @ 19:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0