Köper korgstol

Idag, lördag, är det 6 grader klockan 8,23. Har nyss tagit fram räkor från frysen som jag ska använda till  lunchens räksallad. Jag ska också koka ägg till densamma. Bre några lingongrovamackor, några med makrill på och några med ost. Det blir frukost för Birgit och mig tillsammans med en mugg kaffe och melodikryss.

Var till Kupan igår och köpte korgstolen som nu pryder mitt allrum. Hade också en snygg röd dyna till stolen, som passade bra. Skulle helst vilja ha en blå, som passar till de övriga möblerna och mattan. Men det blir en senare fråga. Kan kolla på Konsum på måndag vad dom har där.

Till middag igår blev det renskav och mos. Då blir det snitsel till middag idag. Ska också försöka ta mig till Ica idag och köpa lite som jag saknar bl a senap.

Det blir också mer stickning idag. Och i kväll ser jag femteklassarna och Lasse Cronér på ettan. Sen ser jag "The Kennedys". Kanske jag orkar nåt mer om det är nåt att se. Det blir inte så mycket läsa numera. Jag har så svårt att hålla mig vaken när jag ligger och läser. Så boken jag läser räcker längre.

Hoppas ni får en trevlig lördag! Jag ska då ha det bra. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0