Hej och hå!

-5 grader är det nu. Jag har just stigit upp och började dagen med en dusch. Väntar Isabel och Alec och ska förhoppningsvis bli klippt, därför den tidiga duschen. Ska nu göra kaffe och en macka.

Var inte i säng förrän vid 2.30 tiden pga en film med Robert Redford och Brad Pitt. Tror den heter "Spy game". Den var sådär, men det var som om jag inte orkade gå och lägga mig. Så är det med mig ibland. Jag tyar inte.

Vad jag ska göra idag vet jag inte än. Till lunch blir det grillkorv med bröd och till middag köttgrytan jag  gjorde igår. Ska skicka Isabel på affären och köpa rödbetor och Leksands. 

Har börjat på Eddas tröja. men nån stickning blir det inte idag. Nu ska jag göra frukost och invänta mina älsklingar. Ha en bra söndag! Hej då!
                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0