800 grader, du kan lita på mig..........

Det är ingen värme idag, i alla fall inte nu på morgonen. Svea rikes val vill jag helst inte tänka på. Det är tydligt att folk har röstat med plånboken, den egna förstås. Ingen solidaritet där inte. Inget man kan göra åt. Jag har då rent samvete denna gång. Fortsättning följer!

Ska snart in i duschen innan jag ska iväg på träningsdag. Får inte glömma att jag ska lämna prover kl. 13.40. Lätt att glömma fastän jag är i samma hus.

 Nu är det verkligen höst, fastän det var soligt igår eftermiddag. Satt en stund i solen medan jag väntade på Matte när vi var och röstade. Nåt mer hände inte igår. Såg TV och stickade.

Matte är nattbil i dag så vi ses inte förrän i morgon. Efter dagsjukvården ska jag på Ica och fylla på kylen. Gjorde rent kylskåpet igår så det är bara att bunkra in. Det blir en enkel middag för mig, vet inte vad än. Sen blir det väl TV en stund. Nu har jag inte tid att skriva mer för denna dag. 

 Det är sorg i mitt hjärta! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0