Våffeldagen

Jag är sent ute med bloggen idag. Det har varit omläggning av mitt ben och provtagning för mitt besök på reumatologen på onsdag. Sen har jag ringt och beställt sjukresa till den dagen.  Nu ska jag försöka skriva lite innan jag ska till fotvården. Jag känner mig verkligen stressad, men det går väl över. Egentligen har jag väl inget att skriva om men jag knåpar väl ihop lite.

Som sagt var så tvättade jag igår och då gick hela eftermiddagen åt. Hann i alla fall värma på kåldolmarna och steka potatis till middagen. Sen såg jag lite på TV bl a "Uppdrag granskning", som handlade om 14-åringen i Bjästa som hade blivit våldtagen på skolan och sen blev mobbad av hela byn, både barn och vuxna. Man tror inte det är sant. Vad är det med folk egentligen? Sen for våldtäktskillen och våldtog en annan tjej, som tur är sitter han inne nu, men ändå. Efter det såg jag "Kommisarie Lynley" och lite annan skit innan jag gick och la mig.

Åt kräm och mjölk till lunch och nu ska jag snart klä på mig och fara till fotvården. Till middag gör jag pannkakor med sylt och grädde (i stället för våfflor). I kväll blir det att se nåt på TV som vanligt. Skulle vilja se nåt roligt som omväxling mot alla deckare.

Det är -4 grader och sol, men dom har lovat snö. Jag smäller av snart av allt snöande. Blir så deppig!!


                  Men vad ska man göra? Sjunga och dansa kanske. Ha det nu så bra vänner!
Så hörs vi i morgon!  Hej då!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0