En snabbis

En liten snabbis bara. Ska duscha innan jag ska till tvättstugan. Soppa till lunch blir det kl.13. Tror jag gör broccolisoppa, har gott om broccoli i frysen. Till middag blir det lövbiff med pommes frites.

I dag är det helmulet. Riktigt mörkt är det, både inne och ute. Och ingen bok att läsa. Annars brukar det vara läsväder. Ligga på sängen och bara njuta at det goda ordet.

Löning i morgon, dom skulle gärna kunna sätta in lite extra nu. Men jag tror jag får en hundring mindre i stället. Staten har det väl dåligt med pengar.

Ikväll ser jag "Tudors", som har fått stå tillbaka under fotbolls VM. Tyvärr bryter jag nu. Känner mig stressad nu pga tvätten som ska göras snart. Ni får ha en skön söndag så återkommer jag i morgon.
                                                  Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0