Brrr!

-35 grader, vad gör man? Det är bara att stå ut och krypa längre ner under filten. Ska tvätta kl.10 och efter lunch måste jag till Konsum och inhandla vissa saker. Har det inte blivit varmare då, tar jag färdtjänst. Har nyss stigit upp och ska just göra kaffe och en macka.

Såg inte skidskyttestafetten i går men hörde på radion att svenska damerna kom femma. Jag såg "So you think you can dance" finalen. Tycker fortfarande att Russel är bästa dansaren. I kväll får vi se vem som vinner. Efter det såg jag ett program om några barn som hade en hudsjukdom. Fruktansvärt vad hemskt dom hade det. Tänkvärt att man klagar fast man inte har det så hemskt. Jag blev verkligen berörd. Som av slutning  såg jag CSI. Tråkigt eller skönt, bara att välja vilket. I alla fall var det skönt att krypa ner i sängen.

Det var ju meningen att jag ska baka matbröd idag. Men jag vet inte om tiden räcker till. Men det är ju bara att skjuta på det, jag är ju så bra på det. Manana!!! Bor det inte en spanjor inne i mig? Skulle tro det. Från det ena till det andra så fyller Michael (Michailoff) år idag (39 år). Jag har redan grattat honom via webben. Nästa år blir det mera grattis när han fyller 40. 

Hörde på radion att svenska skidåkartjejerna är förkylda. Hur blir det då med stafetten? I alla fall kör killarna stafett i kväll. Spännande blir det. Sen har dom väl bara femmilen kvar. Nu måste jag göra mig klar så att jag kan gå till tvättstugan. Jag har inget mer att förtälja denna dag. I morgon är det födelsedag, inget att fira direkt att man blir gammal, men i alla fall. Hoppas värmen kommer snart. Sköt om er så hörs vi, jag menar att jag hörs! Hej då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0