OS börjar

-17 grader och soligt idag. Ja i natt har dom invigt OS i Vancouver. Dom stackarna har börjat med problem. En kälkåkare omkom vid träning i går. Och sen är ju inte vädret på kanadensarnas sida. Synd att det inte går arrangörernas väg. Jag gillar kanadensare. Dom är verkligen trevliga och har inga rasister i sitt land. Dit är alla välkomna. Alla räknas som en resurs för landet.

Nu är snart Hedvigs tröja klar. Den har legat i press över natten så nu är det bara att sy ihop den. Det ska jag göra snart. När jag har skrivit detta ska jag duscha och sen göra lunch. Sen syr jag ihop tröjan för att sen gå till Ica och handla lite. Efter det ska jag göra palt. Och sen är det nästan  kväll och då blir det OS på TV.

Fick meddelande från Tradera att jag hade fått budet på boken. Så nu har jag satt in pengar på säljarens konto. Säljaren bor i Öjebyn (Piteå) så man kan säga att han bor granne med mig (ca fyra mil). Världen är liten. Nu är det bara att vänta på att boken kommer. Fick ett meddelande från posten i går att jag har ett brev som är för stort att dela ut så det ligger på Ica. Tror ni att jag är nå nyfiken? Vad kan det vara? Det får jag veta på eftermiddagen.

Såg i tidningen i går att Bo Holmberg hade avlidit. Ni vet han som var gift med Anna Lindh. Tråkigt. Nu är deras söner föräldralösa. Hemskt tråkigt! Jag tycket det är tråkigt att vara föräldralös fastän jag är gammal, hur ska det då kännas för dom.

Börjar känna mig stressad nu för att jag inte ska hinna göra allt i dag. år ta ett djupt andetag 

Kommentarer
Postat av: pernilla

snacka om snabb på att sticka, hade jag gjort det själv hade den väl vart klar till sommarn :)

Tusen tack, vi ses i em

Kram P

2010-02-14 @ 08:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0