Min mailadress har blivit kapad

En fin morgon hälsar mig när jag vaknar. Solen flödar och det känns friskt ute. Kommer nog att bli en härlig dag. Tyvärr ska jag tvätta klockan ett och det tar ju tid från det härliga. Men tvätten måste göras, så det är ingen idé att jag klagar. Matte kommer inte till lunch idag men dyker upp till middag. Har inte bestämt ännu vad det blir för mat. Tänk er att ha Per Morberg här lagandes mat. Skulle väl vara en upplevelse när han svingade pannorna i min lilla lägenhet. Men maten skulle nog bli god.
Har installerat Google Chrome nu på morgonen. Vet inte om ni ser nån skillnad. Men jag gör det. Jag törs ju hålla på med min gamla dator men törs inte med den nya, som står där på bordet och väntar på experthjälp. Jag tror att den gamla försöker sköta sig nu, så här på sluttampen. Vill inte bli kasserad, utan visar sig från den bästa sidan nu. Så kan man tro.
Helt allena i går. Till lunch gjorde jag varmkorv och till middag ugnstekte jag en röding och kokade några småpotatisar. På TV såg jag simmarna som var så duktiga och bara plockade hem medaljer. Sen såg jag sista delen av "Någonstans i Sverige" och filmen på fyran "There will be blood", en otäck historia om en otäck karl. Ikväll drar det lite åt ettan, en ny serie börjar "Kvalster". Vet inte vad den handlar om, men får se hur den är. Tyvärr har jag inget TV-program. Får gå in på nätet och kolla kvällens program.
Måste nog söka mig en annan lägenhet innan nästa sommar. Kan inte stå ut med detta ljud från gatan. Kan stå ut med skratt och rop, även musik på hög nivå. Men detta höga motorljud som överröstar allt. Kan inte tala i telefon eller se på TV. Och det är väl inte meningen att jag ska dö av värmeslag, för att jag inte kan ha öppet fönster eller balkongdörr. Bäst vore väl om jag var hörselskadad, och det blir jag väl om jag bor kvar här.
Nu ska jag gå och sätta mig i duschen. Tala om att det är skönt.
OBS!! Vill bara meddela alla som brukar få mail från mig, att min mailadress har blivit kapad. Nån skickar mail från min adress, och ber om att få låna pengar. Att jag är på resa i Skottland och blivit av med hela reskassan. DETTA ÄR INTE SANT. Jag kommer att polisanmäla detta. Bl a har min hyresvärd fått ett mail.
SE UPP NI ALLA, det kan hända er också.
Ha det så bra så hörs vi i morgon. Hej då!

Kommentarer
Postat av: isabel

hej mamma! du har virus i datorn.. jag har oxå fått ett sånt mail.. puss å kram

2010-08-16 @ 10:41:30
Postat av: marie

Hej! Min mailadress har också blivit kapad. Jag använde mig av gmail, har skapat en ny adress nu - den jag angivit till dig. Jag "är i London och har blivit rånad - kan jag få låna 17000 kronor". Urk jag är så himla arg. Vad hände - fick du tillbaka adressen?

2010-08-29 @ 09:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0