Sista gången på HP 7540

I dag kommer min nya dator. Jag ser verkligen fram emot detta. Får se hur det funkar med en ny dator, eller om det är fel på internetuppkopplingen. Men ny måste väl vara bättre än gammal. Det är väl som att jämföra mig med Isabel. Stor skillnad.

Solen skiner i dag och det ska bli varmt, enligt radion. Härligt med sol igen, det har varit lite snålt med denna vara. Måste gå på affären i dag och handla lite mat. Göra av med de få kronor jag har kvar. Ingen fara, jag får ju mer på torsdag.

Såg i går "Himmelblå" på ettan och även allsången (reprisen). Slog över på femman och såg "Criminal minds". Under allsången löste jag också ett korsord. Det är vad jag gjorde i går. Nu ska jag inte skriva nåt mer idag. Väntar på den bärbara, så nästa gång jag skriver blir det på den. Det är Mattes förtjänst att jag kan köpa en ny dator. Annars skulle det inte ha gått. Så detta är finalen.

Hej då!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0