Byter radio kanal

Sista dagen i september. Jag säger bara hua!!! Solen skiner men nog känns det lite kallt. Jag känner mig inte så pigg idag. Har stickat lite och lyssnat på radio. Idag blev det webbradion och radio Västerbotten. Kan vara roligt att bryta av mot radio Norrbotten. Börjar tycka att norrbottningar på radion är ganska självbelåtna. Precis som om dom är bättre än andra.

Igår kväll såg jag Superstars, match mellan lag Salming och lag Ravelli. Ravelli vann och i kväll är det match mellan lag Stenmark mot lag Forsberg. Sen såg jag Desperata husfruar två avsnitt. Trodde det skulle vara nya avsnitt men det var de två sista i repris. Nästa vecka kör dom igång med nya.

Matte fick potatisbullar med bacon till lunch. Själv åt jag tunnpannkakor som var kvar från helgen. Efter lunch låg jag och läste och sov en stund. Nu har jag gjort pannbiff som blir middagsmat.

Skellefteå fick stryk i hockey i går. Synd men det är ju inte hela världen. Hörde på radion att Mats Sundin ska sluta spela. Han har ju hållit på länge så han tycker nog att det är skönt att sluta. Livet består ju inte bara av hockey. Tycker han har varit jättebra. Jag tycker att Peter Forsberg ska sluta också och göra nåt annat.

Blev inget uteliv i dag för mig. Känner inte för det, skulle bara vilja ligga i sängen. Men det är bara att hålla sig uppe. Nu är det bäst att skala potatis till middagen. Hörs i morgon i oktober. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0