AIK forever!

Så vann då Skellefteå över Luleå med 3-1 i går. Heja! 

Ja vad har jag gjort i dag då? Har haft så ont i fötterna (ondast i den vänstra) så jag har fått hålla mig inomhus. Åt tunnpannkakor till lunch och till middag blev det en gratäng med ris, majs, sparris och skinka. På detta en ostsås gjord på kantareller. Nu är det avklarat och disken diskad.

Igår kväll såg jag en stund på den afrikanska filmen men sen slog jag över på Seinfeld. Idag när jag höll på med middagsmaten såg jag en repris om en finlandssvenska, Jessica Forsman, som bor i London. Hon är dansare och så snygg så man nästan dör. Hon är vacker på ett rent sätt. Naturligt blond, fin hy och hon verkar ha bra klädsmak. Hon är trettio år och under tiden som hon jobbar som dansare utbildar hon sig. Klok kvinna.

Ikväll är det "Morden i Midsomer" och jag tror jag ser det, sen får jag se vad som händer. Nu ska jag äta en glass och vila en stund. Tar två värktabletter så att jag kan koppla av mina fötter. I morgon går jag nog ut om än det gör ont. Folk får väl glo när jag stapplar fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0