Sommartiden är slut

Igår kväll såg jag på TV bl. a. "CSI Miami". Satt där med korsordet och kollade mellan reklampausarna. Satte tillbaka klockan när jag la mig eftersom sommartiden är slut kl.03.00.

I morse sov jag till 7,30 och efter frukost duschade jag. Sen gick jag till tvättstugan och satte igång två maskiner. Jag stickade och lyssnade på radion. När det ringde på dörren hade jag inte tänkt öppna. Men gjorde det och där stod Isabel, Alec, Johan och hunden Milo. Snopen blev jag. Riktigt skoj att dom kom och överraskade mig. Så då blev det till att leka, för Alec hade med sig sina gubbar. Vi spelade också kort.

Alec gjorde sallad och vi värmde på lasagne som jag hade i frysen. Matte kom också till maten och han hämtade upp tvätten. Sen satt vi och pratade om ditt och datt. Isabel och hennes familj for hem vid fyratiden och då gick jag och lade mig en stund.

Matte och jag äter varmkorv med bröd och mos till middag. Sen blir det väl TV som vanligt. Vet inte vad jag ska se, mer än att på trean kl. 00.30 måste jag se "Blackjack". Vet att det är sent men jag vill verkligen se den serien. Har ju ingen tid att passa i morgon så jag får väl sova då. Ha det så bra alla vänner! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0