Räksallad

Så var det då fredag igen. Har ingen lust att städa i dag fastän det nog skulle behövas. Kanske gör jag det i morgon i stället. Jag går ut en stund på eftermiddagen. Mycket roligare än att städa. Har jag tur så kommer kanske Isabel hit i helgen, och då ganske hon vill städa. Då kan jag leka med Alec i stället. Vad tror ni om det?

Skellefteå vann hockeymatchen mot Linköping i går kväll. Heja pojkar!

 "Criminal minds" såg jag på TV i går kväll. Såg också ett program som heter "Ice road truckers" en dokumentär som handlar om lastbilschaufförer som tävlade i Alaska på isiga vägar. Tuffa killar och en verkligt tuff tjej. Inga ofarliga vägar precis och tung last hade dom som försvårade resan.  Hade köpt en ny Året Runt så jag löste nya korsord, härligt! 

Till lunch i dag gör jag räksallad. Matte skulle köpa baguette när han kommer. Nyttigt är det. Till middag vet jag inte än vad jag lagar.  Det löser sig senare. Nu ska jag duscha innan jag börjar med salladen. Har redan kokat äggen och lagt räkorna på upptining i kylen. 

Börjar sticka nya lovikkavantar efter maten. Svarta, fastän jag inte gillar att sticka svart garn. Nästan alla vill ha svarta vantar, varför? Jag skulle helst vilja ha röda eller blå. Dom jag ska sticka nu är dammodell. 

Sen i kväll ser jag nog "Morden i Midsomer" som vanligt. Kanske nåt annat också som jag bestämmer i kväll. Nu väntar duschen. Ha den bra fredag!!!!!!! Hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0