Jag flyger fram (åtminstone i drömmen)

Fick sprutan i förmiddags. Hoppas den gör skillnad. Jag vill inte ha ont. Jag vill ju vara frisk och kry och flyga fram över ängarna. Ja inte i det väder vi har nu. Men sen i sommar. Matte kom med glassbåtar från hemglass. Han är då för gullig, det är världens godaste glass. Gjorde korv med broccoli, morötter,lök och blomkål. Till detta potatis.

Till Konsum och fylla på förråden. Gäller att hålla i börsen och inte handla för mycket. Träffade lite bekanta och fick prata lite. Det är ju ont om den varan denna årstid. Blir att man pratar för sig själv mycket.

Är det Södertälje som Skellefteå spelar mot i kväll? Tror det. Håller tummarna för SAIK seger.

Till middag stekte jag upp fläskpannkaka. Enkelt som bara den. Såg sen Gokväll på TV. En kvinna som blev omgjord, både i frisyr och klädsel. Hon blev jätte fin och hon blev nöjd och glad. Vad ska jag göra ikväll då? TV eller stick! Har en ny Året Runt med nya kryss,då är kvällen räddad. Man har inte så stora fordringar av livet längre. Ska också ringa Isabel.

Vad är det mer på TV ikväll än Criminal Minds. Måste nog kolla upp det. Ha nu det bra i kväll! Sköt om er! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0