Vilken härlig dag

Vilket väder, 7 plusgrader och sol. Förvisso är det slask och vattenpölar men va gör det, solen värmer och jag njuter.  Tänk vad lite sol gör för humöret. Har suttit ute en lång stund och längtar redan till morgondagen. Få se om solen tittar hit då också.
Ska laga pasta bolognese till middag. är inte så hungrig direkt men maten måste ju ätas, Gör en grönsallad till med mycket gurka i så kanske det går ner. Ska egentligen göra nästa veckas matsedel idag få se om jag hinner. Det låter som jag är mycket upptagen med att göra en massa saker. Mest är jag lat och ligger helst och läser. Det är därför jag inte hinner. Men det låter finare att jag inte hinner.

Ikväll ska jag se en Beck-film och pressa ut den sista saften ur en apelsin. Nåt mer händer väl inte för mig i afton. Jag läser väl en stund och sussar sen. Hoppas solen skiner på er också. Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0