Natti, natti

Jag har just sett "Sommer" på TV. Det är en dansk  dramaserie som handlar om en familj som har en del problem. Danskarna gör mycket bra serier. Den första jag såg var "Matador". Och den tyckte jag var så bra att jag sett  alla repriser också. Jag tror att jag ska köpa den ifall den finns att köpa. Kan vara bra att ha i framtiden när det bara finns skitprogram att se. 

 Dagen har varit lika vacker som i går. Men det tinar dåligt. Det tar väl sin tid och jag har ju inte bråttom nånstans.

I morgon är det lönedag, bra för jag har bara 170 kronor kvar. På fredag får jag ett paket  från Panduro. Jag har beställt Wall Deco som man dekorerar väggarna med. Vidare har jag beställt stora pärlor som jag ska göra armband av. Kul!

Nu skulle jag behöva klippa mig. Men jag betalar inte 400 för en klippning, hellre klipper jag mig själv. Och det lutar nog åt det. Måste köpa en ny mascara och en ögonskuggpenna. Skulle också behöva nya solglasögon, de gamla är på rymmen. Det löser sig. Va jag svamlar nu, kanske jag måste gå och sussa. Hoppas det vackra vädret håller i sig i morgon. Då blir det en tur till affären. Natti, natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0