Sommaren börjar

Solen skiner i dag också och blåsten viner runt knutarna. Jag har varit på dagsjukvården för näst sista gången. Började med boccia och efter det var det bad i den varma bassängen.
Till lunch var det stekt korv med stuvad potatis och kokta grönsaker.

Sen var det arbetsterapi och jag gjorde klar min scarves, jag blev ganska nöjd och kanske det blir en julklapp. Jag var ganska slut efter det men gjorde ändå ett fyspass. Gunilla hade bakat en sockerkaka till kaffet, och den var jättegod. Efter kaffet var det bara att vandra hemåt. Min kropp är helt slut men jag hade bara att koka potatis och värma kåldolmar som var kvar sen lördagen.

Efter middagen måste jag vila en stund. Få se om jag ser på TV i kväll. I morgon är det ju provtagning för sprutan. Så det blir ingen sovmorgon. Susanne kommer kanske i morgon och hälsar på. Det blir kul med nåt sällskap, som inte är hundra år. Nu kommer Matte snart, bäst att duka. Ha det så bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0