Arbetsdag

En arbetsdag för mig. Har haft storrengöring av duschrummet. När jag tog bort silen till golvbrunnen trodde jag att det var en peruk som låg där. Det var inte så länge sedan som jag gjorde det och man undrar hur mycket hår man har eller har kvar. Ja nu är det gjort i alla fall och fint blev det. Hade tvättat mattan framför tvättstället för nån dag sen så det var bara att lägga på den när det var klart. Sen vaskade jag i allrummet (eller köket- vardagsrummet) hur det nu heter. Vaskade också sovrummet. 

Har tvättat på eftermiddagen och bäddat rent i sängen. I morgon ska jag ta hallen. Låter som att jag är verkligt arbetsam men jag är lika lat som vanligt. Har bevisat det genom att sova en timme efter middagen. Så nu ska jag se på TV en stund. Få se vad jag hittar för program. I går såg jag en film på TV 4 Film som heter "Sunshine" den var ganska bra. Ja nu sätter Lotta igång med allsången så jag hakar på. Vi hörs hör ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0