Lill-lördag

En helt vanlig onsdag. I går kväll såg jag från Michaels Jacksons minneshögtid fram till 21. Hoppas dom som talade där sa samma sak till honom medan han levde. Men det brukar ju vara så att elaka människors tungor dansar polka när man lever och dansar stilla vals när man är död.
Sedan såg jag "Midsomermorden" och efter det dansarna på femman. Det är inte klokt hur duktiga dom är. Jag blir helt imponerad. Tyckte alla var så duktiga att det är svårt att säga vem som åker ut i kväll. Jerry Seinfeld är tokig som vanligt, tokigast är nog George, kan skratta mig fördärvad åt honom.

Jag har inte varit ut idag. Susanne ringde att hon skulle komma och hon kom vid 12-tiden. Sen satt vi och spelade ett spel  som hon hade med sig och och vi avslutade med Skip-bo. Hon hade med sig moccakakor till kaffet. Vi hade riktigt roligt. Vädret är ganska mulet och lite kallt. Men på torsdag kommer värmen tillbaka, det har dom lovat i Norrköping.

Nu ska jag laga lite mat, blir nog pyttipanna. Har verkligen brist på fantasi när det gäller mat. Själv skulle jag kunna äta kräm, hårdmackor och kokt ägg varje dag. Billigt skulle det vara också.

På TV ikväll vet jag inte vad dom visar, brukar inte vara nåt särskilt, men jag får se om jag tittar på nåt. Annars blir det att läsa ur El Choco. Känns som om sommaren är slut men det kan väl inte vara så.
Ni ska ha en skön kväll så hörs vi i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0