Alla hjärtans dag



                                                   
Den 14 februari, alla hjärtans dag skulle man vilja ha sina barn hos sig. Jag trivs med att vara ensam men vissa dagar vill man umgås med sina kära. Får väl skaffa mig en nalle som jag kan krama.

Var uppe länge i natt. Såg en gammal film som jag sett för några år sen, "Schindler´s list". Den slutade strax efter 2 på natten. Sen var det bara skynda sig i säng. Var upp vid 8 igen för att se skidskyttet. Det hade slutat regna i Sydkorea och så hade dom samlat ihop snö så att det blev ett spår. Varför ska dom lägga VM tävlingar på såna där ställen, kan man undra. För svenskarna blev det inga medaljer. Bäst gick det för Helena Jonsson, en femte placering. Bättre tur nästa tävling.

Löste sen melodikrysset. Det var ganska lätt. Löste på nätet och skickade in. Det gör jag varje vecka men vinner aldrig något. Det är ju flera tusen som skickar in så chansen är minimal att man vinner. Roligt ändå att se att man kan klara av det.

Det är inte lika kallt idag som det har varit. Inte lika soligt heller. Men jag vet inte om jag går ut nåt idag. Tror jag läser lite istället och lyssnar på musik. Mattias kommer vid sex och då ska vi äta. 

                                                   

                                                 Hjärta på er alla vänner!


                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0