Inga köksklockor

För att gå vidare med idrotten så gick Linus Törnblad lätt till final i höjdhopp. Däremot får vi inte se Johan Wissman i semifinalen, 400 m.  Han har fått halsfluss. Vi har två killar i 10 kampen. Dom sköter sig bra en så länge. Nog om det nu.

Har varit och handlat litegrann. Herre je, man behöver bara öppna börsen så går det en tusenlapp. Bäst att hålla sig inne. Skulle köpa en köksklocka, min har ju slutat fungera, men det fanns bara väckarklockor. Jag blir knasig utan klocka i köket. Måste be nån som är till stan att köpa en.

Vädret är soligt men lite blåsigt. Det var i alla fall skönt ute. Har stickat ganska mycket på den nya halsduken. Köpte också lovikkagarn till vantar.

Sista delen på Foyle´s war såg jag igår. Vet inte vad jag ser i kväll, kanske Miss Marple. Skit detsamma vad det blir, håller mig till friidrotten än så länge. Nu ska jag slöa en stund. Jag hör av mig i morgon. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0