Grattis Vivi

                                                   
                                                  GRATTIS VIVI!!!!!!!!!!!!!!!
                                             

Grattis Vivi på din födelsedag! Hoppas du får många kramar. Här får du då en från mig! Jag har just ätit frukost och ska snart slänga mig in i duschen. Vid lunchtid ska Matte skjutsa mig till Korsträsk där jag ska hälsa på Jocke och hans familj. Jocke och Oscar är hemma i helgen och far väl tillbaka till Skellefteå i kväll. Så det är bäst att passa på om man vill se dom.

Såg den där filmen i går kväll "Den bästa av mödrar", en riktig snyfthistoria. Jag är så känslig när det gäller barn som lider. Dom behöver inte bli slagna, dom kan ju lida själsligt. Jag har faktiskt sett denna film förut men jag såg den ändå. 

Jag har inga planer för denna dag  mer än att jag ska vara i Korsträsk på eftermiddagen. Min sista dag att rösta på svensktoppen är det också. Får väl göra det när jag kommer hem. Får se om det blir nån titt på finnkampen. Vill gärna se Christian Olsson bl. a.

Ska nu ställa fram nåt att äta till Matte, typ kräm och mjölk och smörgåsar. Och efter duschen måste jag klä mig så att jag är klar när det bär i väg. Matte jobbar ju så han har inte tid att vänta.
Jag har ett tips till er som läser detta "Lyssna på P4 på söndagmorgnar, Mannheimer & Tengby". Jag tycker det är så bra och vardagligt. Kul också.

Vi hörs i morgon igen. Hoppas vi får njuta av sommaren ännu en tid. Hej  då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0