Bruna bönor

Härligt väder idag. Soligt och grant. Men jag har tillbringat förmiddagen i tvättstugan. Efter lunchen satte jag igång att koka bruna bönor som jag haft i blöt under natten. Vilken tid det tog då. Birgit och jag drack kaffe på min balkong under tiden dom kokade. Nu blev det för sent att gå ut. Jag är ju inte så snabb i svängarna. Få se om jag går ut efter middagen. Skulle behöva vila en stund också. Känns så trött nu.

Såg filmen på 4 film igår kväll. Den var så snyftig som jag ville ha igår. Såg sen Seinfeldt och CSI Vegas.Till kvällen har jag inget förslag på TV program. Verkar vara bara skit. I morgon börjar VM i friidrott. Då blir det mycket tittande för mig. Skulle faktiskt behöva städa också, men skjuter på det nu. Eller jag får se hur det blir. Tar nog en tupplur nu. Behöbver ju bara smaksätta bönorna och steka korv till middagen. Vi får höras igen i morgon. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0