Väntar på kommentar

Är nu på språng för att handla lite men tänkte att jag skulle skriva några rader. Det ser ut att vara fint väder idag, men när jag var ut på balkongen kändes det lite kallt. Men solen är framme men enligt metrologen ska det bli mera moln på eftermiddagen. Bäst att passa på nu innan det blir kallare. Jag har ju lagt bort vantarna så det får ju inte bli för kyligt. Jag är ju inte frusen av mig men vill ju ha mer värme denna årstid.

Igår kväll såg jag ett TV program om släktforskning. Jag har varit sugen på det men har inte kommit mig för att börja. Sen måste man bestämma sig för om man ska forska på min mammas sida eller min pappas. Kanske ska man gå en kurs för att lära sig. Tål att tänka på.

Nu har jag kommit från affären. Satt en stund och solade. I skuggan var det kallt men satt man i lä i solen blev det så varmt och skönt. Träffade en f d jobbarkompis som bor i Skellefteå nu. Kul att ses. Och när jag kom hem hade jag fått brev från en kompis från 70-talet. Han har bott i Stockholm sen början på 70-talet men har nu flyttat till Arvidsjaur efter det att han fått pension. Roligt om vi kan ta upp bekantskapen igen. Vi har haft mycket kul tillsammans. Han är verkligen en levnadskonstnär. Målar tavlor och har en fantasi som är få förunnat. Kul att han hörde av sig.

Ingen kommentar har jag fått  ännu efter gårdagens blogg. Kanske ingen har läst eller så vill ingen ha sockorna. Jag ger inte upp än, väntar än ett tag. Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Alec

Hej Mormor! Jag vill gärna vinna ett par sockor..

:) Puss å Kram, Älskar dig din bajskorv! / Alec

2009-04-15 @ 22:32:28
Postat av: Alec

Hej mormor! Jag vill gärna vinna ett par sockor!

Puss å kram å älskar dig din bajskorv! / Alec

2009-04-15 @ 22:34:06
Postat av: Helena

Hahaha..bajskorv!! Jag vill oxå vinna!! Älskar dina raggisar och det gör alla andra oxå som ser dem! Puss o kram från en mycket trött dotter!!

2009-04-23 @ 21:54:36
Postat av: Helena

Hahaha..bajskorv!! Jag vill oxå vinna!! Älskar dina raggisar och det gör alla andra oxå som ser dem! Puss o kram från en mycket trött dotter!!

2009-04-23 @ 21:56:20
Postat av: Helena

Hahaha..bajskorv!! Jag vill oxå vinna!! Älskar dina raggisar och det gör alla andra oxå som ser dem! Puss o kram från en mycket trött dotter!!

2009-04-23 @ 21:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0