Toppen med rullator

Äntligen en härligt, solig dag. Lite blåst men om man satt i lä värmde solen så skönt. Jag satte mig vid Öbergs hörna och bara njöt av solvärmen. Sen gick jag till apoteket och sen till konsum och handlade, sen satte jag mig utanför huset hemma och hade svårt för att gå in, men var ju tvungen till slut för maten lagar sig inte själv. Jag tillbringade tre timmar utomhus idag. Det är så bra med rullatorn då man kan sätta sig var man vill. Jag vet många som inte vill ha rullator för att det är så skämmigt. Hellre struttar dom på och riskerar att ramla. Tycker jag är mera skämmigt.

Jag har sett lite på TV, t ex "Sommer".  Ska se "Seinfeldt" också sen blir det nog natti natti. Hoppas det blir en lika fin dag i morgon också. Då ska jag sätta mig på torget i mina nya röda solglasögon och njuta av livet. Märker ni hur jag poängterar det där med nya röda. Tycker dom är så fräsiga, alltså solglasögonen. Livet är stenkul, eller hur?

Bra att man har nåt att se fram emot. Ha det så bra och godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0